
Dino ujawnia, w których kategoriach produktów odnotowuje najlepsze wyniki sprzedażowe
Grupa Dino ogłosiła w swoim rocznym raporcie, że sprzedaż prowadzi wyłącznie w Polsce, gdzie oferuje około 5 tysięcy SKU. Według raportu, produkty świeże, takie jak mięso, drób, wędliny, owoce, warzywa, produkty mleczarskie i pieczywo, stanowiły 39% przychodów ze sprzedaży w marketach Dino w 2022 roku. W tej kategorii znajdują się także produkty marki własnej Agro-Rydzyna. Produkty markowe odnotowały najlepsze wyniki sprzedażowe. Pozostałe kategorie produktów, oprócz świeżych, stanowiły 49% wartości sprzedaży, a artykuły niespożywcze – 12%.
W sklepach Dino najlepiej sprzedają się produkty ze świeżych kategorii, ponieważ są one najbardziej zmiennymi i wymagającymi codziennych dostaw. Produkty te odnotowują najlepsze wyniki sprzedażowe, a do ich oferty zaliczają się między innymi mięso, drób, wędliny, owoce, warzywa, produkty mleczarskie i pieczywo.